Despre Noi Simpa Trans

Tel: +4-0241-754.520
Română

Despre Noi

SIMPA TRANS Mangalia reprezinta o firma puternica ce a optat sa isi ofere serviciile tuturor doritorilor. Inca de la infiintare, SIMPA TRANS a urmarit serviciile de calitate, adoptarea unei atitudini responsabile si competente fata de clientii sai.

Experienta acumulata de SIMPA TRANS, dar si numarul mare de clienti care au apreciat serviciile noastre de transport oferite de-a lungul timpului, ne-au facut sa ne dezvoltam vertiginos, reusind astfel sa ocupam unul dintre primele locuri in clasamentul firmelor de transport din sud-estul tarii.

Colaborarea cu SIMPA TRANS va ofera avantaje cum ar fi: confort, siguranta, seriozitate si rapiditate.

In speranta ca putem fi solutia dumneavoastra, SIMPA TRANS va sta la dispozitie atat la birourile din Mangalia, cat si la statiile sale din Constanta, Bucuresti, Bacau, Onesti, Comanesti, Brasov, Iasi (cat si pe website-ul firmei, www.simpatrans.ro ).

SIMPA TRANS priveste increzatoare in viitor dupa 8 ani de activitate.

Prezenta in mai multe judete ale tarii, SIMPA TRANS este una din firmele de succes ale transportatorilor de persoane pe linii regulate. Infiintata in 1999, fara a fi inregistrata cu incidente rutiere, firma noastra va sta la dispozitie si va asigura intreg confortul.

Astazi, calatorii SIMPA TRANS din Romania se pot deplasa pe rutele de mai jos, cu autocarul, in conditii de transport optime, la cele mai ridicate standarde si la cele mai bune preturi.
 

 

Călătorii despre noi

16 Jul 2025
Muscu Gherghina
Da,a fost călătorie demnă ținând cont de situația care era cu aglomerația și de faptul la cât era de cald.
15 Jul 2025
Anonim
15 Jul 2025
Mihaila Mario
14 Jul 2025
Anonim
14 Jul 2025
carmen stauceanu
Cum ai călătorit la Bucureşti? , mă intreabă Bileteria.ro Am călătorit execrabil. Cursa a fost 14 iulie, ora 13h15 din Constanta. Şoferul o persoană incompetentă, agresivă verbal cu zero amabilitate, zero profesionalism. Comunicarea cu pasagerii zero si ea. A oprit la popas fără să spună câte minute avem pauza, a plecat chiar dacă lipseau pasageri.Când copilul meu i a spus că mai sunt persoane care trebuie sa vina i a raspuns in scârbă că el nu vorbeste engleza. (Au fost pasageri care i au spus si in romana ca a plecat de la popas si lipsesc persoane). Rsspunsul lui: vine cu microbuzul urmator Condiții de siguranță şi confort ?!?!?! Cu acest şofer .. never ever Aer condiționat lipsă. Multumesc din suflet călătorilor care s-au ocupat de copilul meu şi care au ştiut sa l liniştească.
14 Jul 2025
Anonim
Problema a fost ca aerul conditionat nu functiona in condition in care afara erau 40 de grade , a trebuit sa asteptam 20 de minute in plus fata de ora plecarii initiale pentru a aștepta niste pasageri iar din cauza accidentului de pe autostrada am facut in loc de 3 ore 5.
14 Jul 2025
Anonim
14 Jul 2025
Anonim
14 Jul 2025
Gabriel Chirila
Autobuzul nu avea aer condiționat iar cursa a durat cu 2 ore mai mult decât scrie pe site. Să mergi fără aer condiționat în condiții de 30 de grade ar trebui să fie ilegal. Sper să se închidă firma
14 Jul 2025
Alexia Gheorghe
O companie care nu respectă clientul, au un server foarte prost. Experiența noastră?: aveam cursă de la Constanța la București, am sunat să întrebăm dacă putem să mutăm ora pentru a putea ajunge a când în vedere faptul ca era ambuteiaj între 2mai și Constanța și nu a a spus ca e vina noastră ca nu ne am calculat timpul în condițiile în care noi am calculat foarte bine timpul, plecasem cu 4 ore înainte. Am zis atunci ca vrem banii înapoi și nu s a zis ca nu se poate ca înainte cu 24 de ore trebuia anunțat. Nu mi se pare normal având în vedere faptul ca nu am de unde sa știu cu 24 de ore înainte dacă o sa fie trafic sa stau 5 ore, o sa fie un accident sau poate mi se face rău și trebuie sa ajung la spital. Încercați sa fiți mai respectuoși și operatorii dumneavoastră să nu mai țipe la clienți. Într-un final am prins cursă, dar condițiile au fost execrabile: fără pic de aer în autocar, toată lumea murea de cald, mai multe persoane au vomitat la baie când ne am oprit și tuturor le era rău. Încă o chestie care nu se face având în vedere faptul ca noi dăm bani pentru a putea ajunge unde dorim nu dumneavoastră, a fost ca șoferul angajat de dumneavoastră a lăsat 2 oameni în benzinărie, în condițiile in care a venit să ne numere și jumătate de autocar a zis ca mai lipsesc două persoane . Nu l a interesat și a plecat, am mers să vorbesc cu el și a început să țipe la mine ca am stat prea mult și nu întoarce. Nu este normal. Vă interesează doar banii, nu și cum ajung oamenii, dacă erați si dumneavoastră în locul nostru aveați aceeași părere ca a noastră. Cu tot respectul, alegeți-vă personal mai bun și care este instruit să facă asta, nu șoferi care merg peste limita de viteză în localități, nu șoferi care zici ca sunt la curse în serpentine. Dacă vă interesează doar banii este cam trist și urat din partea dumneavoastră. O să vă reclam și la protecția consumatorului, pentru ca modul în care v ați comportat este sub orice critică, și nu o să mă las până nu o să existe sancțiuni. O zi frumoasă!
14 Jul 2025
Daria Florea
14 Jul 2025
Anonim
14 Jul 2025
Anonim
14 Jul 2025
Anonim
13 Jul 2025
Anonim
13 Jul 2025
Anonim
11 Jul 2025
Anonim
Felicitări soferului pentru rabdare si intelegere, deși zborul meu a avut intarziere si am ajuns cu greu la punctul de intalnire( microbuz). Am comunicat prin telefon si totul s-a terminat cu bine. Nota 10 pentru soler!!!
10 Jul 2025
Mihaela Radulescu
10 Jul 2025
Anonim
din pacate nu am putut ajunge la cursa, din cauza problemelor legate de CFR, insa mi s a comunicat ca pot folosi cursa pentru alta data.
10 Jul 2025
Anonim
Usa din spatele microbuzului de la bagaje a ,,zdranganit" tot drumul. Soferul a folosit tel. mobil de multe ori si nu prea era atent la drum inclusiv la viteze mari si pe Autostrada.
08 Jul 2025
ELENA SCARLAT
Șoferul a fost omenos.
06 Jul 2025
Avramescu Claudiu
04 Jul 2025
Anonim
01 Jul 2025
Anonim
Sunt prea puține curse in perioada estivală către Constanța sau Mangalia.
30 Jun 2025
Anonim
Nu există loc destul pentru bagaje în spate, așa ca a trebuit să stau cu toate bagajele lângă mine în față și abia mai aveam loc pe scaun. Cred ca totuși mai ales în perioada aceasta când lumea are bagaje pentru ca merge la mare, ar trebui să existe un loc mai mare pentru bagaje. Când ne-am urcat eu și prietena mea, pe locul din spatele șoferului era o fată, domnul șofer a pus trollerul meu (mare) pe scaun lângă ea plus un ghiozdan și încă ceva, săraca fata abia mai încăpea și s-a enervat și s-a dus în spate. Atunci m-am așezat eu lângă bagajele mele. L-am întrebat pe domnul șofer dacă nu poate sta prietena mea în față pe scaunul pliant, dar a spus ca nu. Imediat după a venit o doamnă și pe ea a lăsat-o să stea acolo în timp ce prietena mea se înghesuia între niște străini pe ultimele locuri din spate. Eu aveam în dreapta mea un domn care mirosea foarte tare a alcool. Per total, mi se pare absurd sa plătim 100 de lei pentru așa condiții. Și încă ceva. În spate erau doi copii pe un singur loc înghesuiți.